pondělí 30. ledna 2012

STOP

Minulý týden jsem se rozbrečela v obchodě. Proč? Nezapla jsem žádnou sukni. Žádnou. Nezapla jsem taky žádné kalhoty. Rozbrečela jsem se bezmocí nad tím, jak strašně jsem ztloustla.

Nemůžu dál vypadat takhle. Vím, že nejsem moc tlustá, mám hezkou postavu. Ale prostě takhle nemůžu vypadat dál.
Stojím ve svym pokoji, koukám se na sebe do zrcadla a říkám si, že snad není možný, že bych tohle byla já. Ta hezká holka s (teď) tak velkym zadkem a břichem.

STOP
Musím s tím něco dělat. Je mi ze sebe špatně. Něco se musí stát. A taky stane.

Taky přichází změna vlasů. S dlouhýma vlasama jsem nikdy nebyla šťastná. Nesnáším je. Mikádo, pojď ke mně!






6551202067_433a1678d6_z_large

Tumblr_lxg5dyowmk1qg0b1ko1_1280_large
Vím, že toho dokážu hodně změnit. A musím rychle. Věřím si.
Najděte sílu něco změnit, než bude pozdě. Katie

Žádné komentáře:

Okomentovat