středa 29. února 2012

I'm learning to be free

Why I must do it?
I don´t know. But I must. It´s like fairytale.
Please. Say “No, it isn´t.”  But I know, you´ll say those words.

Please. Stay here. With me.
Like friends.
It´s killing me, but I´m over come. Yeah.

If you love me, or like me, you´ll leave me alone. Please. But it will never happened.

You don´t have to say something.
I know. I´ve known it.

Yeah, I hate you. I´m so glad, you know it. Now.

Actually, everything is ok...

Well, it was fast.

Certainly.

By the way... I just remember... No, it is not so important.
Yes. I loved you. I love you, and always will.

This was the end for me.
DOT.

Here is new chapter of my life.
Here is NOT any guy, who loves, or hates me. Nobody knows, how it´ll be.
I know I must learn to be free. I must stop remembering. I must be myself. Alone.

I´ll be happy. Yeah.
Without you.

With love, Katie
Sorry for my english.

4 komentáře:

  1. Otevřu tvůj blog, kouknu na hodiny, třičtvrtě na deset. Kouknu na to znova. Seru na to řeknu si. Stejně tomu nebudu rozumět. Kouknu na to znova. Ale jo zapojím svůj mozek a předčtu si to. A hle, rozumím tomu!
    A líbí se mi to! Chtěla jsem to taky napsat in ingliš, ale potom jsem si uvědomila, že by tam bylo takový to was a potom ing, a byla bych za blbce, takže ne! Prostě je to fuckin´ good..

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala jsem to JÁ. Anglicky nemluvící tvor, co angličtinu miluje :D
    In ingliš.. já nad tim ani nepřemejšlela.. našla jsem někde fotku, kde bylo "i´m learning to be free.." chtěla jsem to jako nadpis. A pod to mi bylo blbý psát česky. Hlavně mě nenapadaly slova. :D
    Btw, máš mail :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, že mám mail, ale v tom už jsem měla rozepsaného něco jiného ;D Pochop! :)

    OdpovědětVymazat