pátek 13. ledna 2012

Hlasité myšlenky

Poslední dobou jsem se naučila neříkat všechno, co si myslím, i když by to bylo asi nejlepší. Jsem zticha a snažím se (ani mimicky) vydávat nějaké emoce. Jde mi to dobře. Skladuji si své myšlenky a pocity hluboko ve své hlavě a děsím se okamžiku, kdy to dál nevydržím a vybouchnu.
Naučila jsem se vnitřně brečet, naučila jsem se nevšímat si něčeho, co bych nedokázala jinak přejít. Naučila jsem se smát, i když nechci. Žiju v masce. Pod závojem. Skoro nikdo mě nezná. Stala se ze mně tichá osoba(nezaměňovat s nudná)!
Moje myšlenky křičí, chtějí, abych se podělila se světem. Moje ústa jsou jako mrtvá. Vím, že musím něco říct. Ale nějak to okecat, přizpůsobit. Nemůžu to říct tak, jak bych si přála. Žiju, my všichni žijeme, v hrozně omezeném světě. Proč? Nedokážu odpovědět.
Znáte to, ten pocit, když máte chuť řvát a musíte se ovládnout?
Nevím, jak to se svou hlavou přežiju. Budu muset najít nějaký kompromis.
Uvidíme.
S láskou, Katie

Have-hawking-loudest-mind-people-favim.com-264822_large

1 komentář:

  1. Jo, žijeme v omezeném světě. Lidi se strašně moc bojej vlastních názorů, a i názorů jinejch lidí, který neopovídaj nějakýmu už dávno nastavenýmu standartu.
    Celý to je jen o tom uvědomit si, že to nejdůležitější pro tebe, by si vždycky měla bejt ty a nikdo jinej. A prostě si říct, že naprosto nezáleží na tom co si o tobě myslej ostatní. A doufat, že někdy přejde někdo, kdo to pochopí. Někdo před kým nebudeš muset skrývat své pocity, myšlenky a názory. Strašně ráda bych nepsala: Neovládej se a řvi! Ale z vlastní zkušenosti vím, že to nejde..

    OdpovědětVymazat